Wzmianki o marce przestały być tylko elementem PR – stały się ważnym sygnałem dla wyszukiwarek i modeli językowych. W tym..
trafficpeaks.pl
Przejdź do treści
Wzmianki o marce przestały być tylko elementem PR – stały się ważnym sygnałem dla wyszukiwarek i modeli językowych. W tym..
Czy Twoja strona internetowa lub aplikacja faktycznie działa tak, jak to sobie wyobrażasz? Czy odwiedzający bez trudu odnajdują potrzebne informacje,..
Na każdej stronie internetowej nie tylko wygląd i funkcjonalność mają znaczenie. Istotny jest także sposób, w jaki komunikujemy się z..
Wyobraź sobie, że Twoja strona internetowa to rozpędzony pociąg – miesiące pracy nad widocznością, wzrost ruchu z wyszukiwarki, coraz wyższe..
W niezwykle konkurencyjnej branży jubilerskiej e-commerce, gdzie o uwagę klienta walczą rynkowi giganci, precyzyjnie ukierunkowana strategia SEO okazała się kluczem..
Zanim powstanie gotowa strona internetowa, projektanci UX tworzą jej szkic – czyli makietę. To właśnie dzięki niej można przetestować pomysły,..
Chcesz poprawić wygląd i użyteczność swojej strony internetowej, ale nie wiesz, jak zacząć? Z pomocą przychodzą heurystyki Nielsena, czyli podstawowe..
Internet jest miejscem, które dla każdego powinno być przyjazne i odpowiednio przystosowane. Każdy powinien mieć taką samą możliwość zakupu wymarzonej..
Strona internetowa to wizytówka firmy, dlatego jej odpowiednio zaplanowany wygląd i płynne działanie to podstawa. Aspekty wizualne są równie ważne..
Każda aktualizacja algorytmu Google budzi wiele emocji wśród właścicieli stron internetowych, specjalistów SEO i marketerów. Gwałtowne spadki widoczności mogą budzić..