Czy Twoja strona internetowa lub aplikacja faktycznie działa tak, jak to sobie wyobrażasz? Czy odwiedzający bez trudu odnajdują potrzebne informacje,..
Czy Twoja strona internetowa lub aplikacja faktycznie działa tak, jak to sobie wyobrażasz? Czy odwiedzający bez trudu odnajdują potrzebne informacje,..
Na każdej stronie internetowej nie tylko wygląd i funkcjonalność mają znaczenie. Istotny jest także sposób, w jaki komunikujemy się z..
Wyobraź sobie, że Twoja strona internetowa to rozpędzony pociąg – miesiące pracy nad widocznością, wzrost ruchu z wyszukiwarki, coraz wyższe..
W niezwykle konkurencyjnej branży jubilerskiej e-commerce, gdzie o uwagę klienta walczą rynkowi giganci, precyzyjnie ukierunkowana strategia SEO okazała się kluczem..
Zanim powstanie gotowa strona internetowa, projektanci UX tworzą jej szkic – czyli makietę. To właśnie dzięki niej można przetestować pomysły,..
Chcesz poprawić wygląd i użyteczność swojej strony internetowej, ale nie wiesz, jak zacząć? Z pomocą przychodzą heurystyki Nielsena, czyli podstawowe..
Internet jest miejscem, które dla każdego powinno być przyjazne i odpowiednio przystosowane. Każdy powinien mieć taką samą możliwość zakupu wymarzonej..
Strona internetowa to wizytówka firmy, dlatego jej odpowiednio zaplanowany wygląd i płynne działanie to podstawa. Aspekty wizualne są równie ważne..
Każda aktualizacja algorytmu Google budzi wiele emocji wśród właścicieli stron internetowych, specjalistów SEO i marketerów. Gwałtowne spadki widoczności mogą budzić..
Jednym z podstawowych typów kampanii Google Ads są reklamy w wyszukiwarce, głównie Search Ads, czyli reklamy tekstowe lub Shopping Ads..