Jak zwiększyliśmy ruch o ponad 700% i liczbę słów kluczowych o ponad 600% w 8 miesięcy? Case study

Sprawdź case study z efektów współpracy w zakresie SEO z klientem z branży transport/import. Efekty osiągnęliśmy za pomocą skutecznej strategii link buildingu w oparciu o portale Traffic Peaks, a także działań content marketingowych.

Początek intensywnych działań

Zintensyfikowane działania rozpoczęliśmy w lipcu 2021 roku. Wówczas strona miała następujące parametry:

Dane z narzędzia Ahrefs

  • 647 – estymacja miesięcznego ruchu organicznego
  • 232 – liczba słów kluczowych w top100 wyników organicznych

Dane z narzędzia Senuto

  • Liczba słów w TOP50 – 205
  • Liczba słów w TOP10 – 59
  • Liczba słów w TOP3 – 7

Podjęte działania

Podjęliśmy szereg działań, mających na celu poprawę widoczności strony w organicznych wynikach wyszukiwania oraz zwiększenie ruchu w witrynie. 

Od lipca 2021 roku do końca lutego 2022 roku były to m.in.:

  • rozbudowa treści na podstronach ofertowych
  • rozbudowa bloga o nowe wpisy
  • optymalizacja istniejących treści na blogu
  • opracowanie strategii linkowania zewnętrznego i wewnętrznego
  • linkbuilding oparty głównie o publikacje na portalach Traffic Peaks – od 3 do 5 tekstów miesięcznie

Efekty po 8 miesiącach działań

Od czerwca 2021 roku do końca lutego 2022 roku osiągnęliśmy następujące efekty:

Liczba słów kluczowych w top100 wyników organicznych wzrosła z 232 do 1,459.

Ruch organiczny wzrósł z 647 do 4,603 (estymacja miesięczna).

Dane z narzędzia Ahrefs

czerwiec 2021luty 2022wzrost w %
estymacja miesięcznego ruchu organicznego6474,524700%
liczba słów kluczowych w TOP1002321,452626%

Dane z narzędzia Senuto

czerwiec 2021luty 2022wzrost w %
Liczba słów w TOP502051148560%
Liczba słów w TOP1059289490%
Liczba słów w TOP37791129%

Historia pozycji najważniejszych fraz

frazamies. l. wyszukiwań06.2021 – pozycja03.2022 – pozycja 
import z chin1200312
cło z chin140092
importer z chin100541
taric4500brak4
ile wynosi cło z chin35052
cło z chin150092
kod taryfy celnej700brak9